25 Μαρτίου 2014

ΕΜΠΡΟΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΝΕΟ '21: ΘΕΕ ΜΟΥ, ΓΙΝΕ Η ΑΣΤΡΑΠΗ. ΕΛΑ ΞΑΝΑ ΣΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΜΑΣ ΚΙ ΑΡΜΑΤΩΣΕ ΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΧΑΡΗ ΣΟΥ ΚΙ ΕΥΛΟΓΙΣΕ ΤΑ ΣΠΑΘΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΟΥΦΕΚΙΑ ΜΑΣ

Δος μου το χέρι σου Συνέλληνα κι έλα να περπατήσουμε μαζί στα χώματα τούτα τα ιερά και να θυμηθούμε... να δώσουμε στην ψυχή μας τη δυνατότητα να φτερουγήσει πάνω από ένδοξες ιστορικές στιγμές ενός έθνους που δεν έσκυψε ποτέ το κεφάλι... που έμαθε να κοιτάζει ψηλά και του Θεού την ευλογία να ζητά... 
Κι αν για λίγο κιότεψε, ΜΠΟΡΕΙ... ναι ΜΠΟΡΕΙ να ξαναπερπατήσει στης δόξας τ' αλώνια και τη σπάθα να σηκώσει ψηλά και με μια κραυγή να φωνάξει:
"ΘΕΕ ΜΟΥ, ΒΟΗΘΑ ΜΕ ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΡΩ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΙΕΡΑ ΤΗΣ ΧΩΜΑΤΑ.
ΘΕΕ ΜΟΥ, ΒΟΗΘΑ ΚΑΙ ΓΙΝΕ Η ΑΣΤΡΑΠΗ. ΕΛΑ ΞΑΝΑ ΣΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΜΑΣ ΚΙ ΑΡΜΑΤΩΣΕ ΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΧΑΡΗ ΣΟΥ ΚΙ ΕΥΛΟΓΙΣΕ ΤΑ ΣΠΑΘΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΟΥΦΕΚΙΑ ΜΑΣ".

Δος μου το χέρι σου ΣΥΝΕΛΛΗΝΑ και πάμε σε χώρους ΙΕΡΟΥΣ, εκεί που γράφτηκε η ΙΣΤΟΡΙΑ ... και μέσα σε όνειρα κι ελπίδες  να ξυπνήσουμε  μνήμες από τις αλλοτινές  εποχές των ξεχωριστών ανθρώπων που γένναγε πάντα αυτός ο τόπος... 

Δος μου το χέρι σου ΣΥΝΕΛΛΗΝΑ, δώσε το χέρι σου στον διπλανό σου,κι αυτός, στον διπλανό του κι  όλοι μαζί να κάνουμε μια αλυσίδα τόσο γερή, που τίποτα δεν θα μπορέσει να την σπάσει. 

ΜΠΟΡΟΥΜΕ! 
ΜΑΣ ΕΝΩΝΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΚΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΤΙΜΑ! 

Είναι η ΙΣΤΟΡΙΑ μας, είναι ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ μας, είναι το ΑΙΜΑ που κυλά στις φλέβες μας, μα πάνω απ' όλα, είναι η ΠΙΣΤΗ μας, ότι τούτο το χώμα ευλογημένο είναι απ' τους ΘΕΟΥΣ και ΤΟΝ ΘΕΟ! 

  Ας μην αφήσουμε τα λίγα και τα κίβδηλα να μας χωρίσουν...


ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ

ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ


Πόπη  Σουφλή-Δημοσιογράφος
ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ

Δείτε το βίντεο:

Δεν υπάρχουν σχόλια: